Zgodnie z polityką plików cookies, wykorzystujemy je do poprawnego działania strony internetowej oraz ulepszania jej funkcjonalności. Istnieje możliwość zablokowania lub usunięcia już zainstalowanych plików cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej, jednak może to spowodować ograniczenia niektórych funkcjonalności strony.

Artykuły

30.07.2022

Firmy nastawione są na generowanie leadów. Tymczasem wiele małych firm popełnia ciągle te same błędy w całym procesie. Poniżej przedstawiamy 3 najczęściej popełniane błędy przez małe firmy oraz porady jak ich uniknąć

20.06.2022

Generowanie leadów B2B w wakacje jest problematyczne dla wielu przedsiębiorstw. Wynika to przede wszystkim ze spadku zainteresowania usługami i produktami ze strony nabywców. Niektóre firmy przeżywają nawet tzw. martwy sezon. Tymczasem możesz go wykorzystać na inne działania mające wpływ na lead generation. W jaki sposób? Więcej o tym w naszym dzisiejszym artykule.

26.04.2022

Wakacje, czyli martwy sezon. Nie muszą być zbędne w przedsiębiorstwie. W tym artykule przedstawimy Ci kilka sprawdzonych pomysłów na produktywne wykorzystanie wakacji. Dzięki wprowadzeniu ich w życie, Twoje przedsiębiorstwo ruszy z kopyta i zacznie generować zysk.

29.03.2022

Działania firm koncentrują się wokół leadów sprzedażowych. Generowanie leadów B2B nigdy nie było prostsze. Poniżej przedstawiamy Ci kilka najlepszych sposobów, dzięki którym z powodzeniem zwiększysz liczbę generowanych leadów.

 

22.02.2022

W lead marketingu chodzi o podejmowanie przez firmy czynności zmierzających do pozyskania kontaktu do leadów, czyli potencjalnych klientów. Aktualnie lead marketing odgrywa decydującą rolę w rozwoju przedsiębiorstw.

31.01.2022

Prowadzenie bloga to doskonałe narzędzie marketingu internetowego. Doskonale sprawdza się w branży fotowoltaicznej, jednak wiele firm rezygnuje z jego prowadzenia. Jeśli nie wiesz, jak stworzyć bloga, który będzie generował zyski, przeczytaj dokładnie poniższy artykuł.

23.12.2021

Słyszałeś, że blogi idealnie nadają się do generowania leadów. Stworzyłeś bloga, wrzucasz na niego jakieś teksty i … nic! Brak konkretnych efektów. Zastanawiasz się dlaczego. Podpowiadamy: z pewnością coś robisz źle. Poniżej przedstawiamy 10 genialnych, sprawdzonych i przede wszystkim skutecznych rad, na temat blogowania i lead generation.

26.11.2021

Zatrudniasz pracowników. Masz własny dział marketingu. Być może samodzielnie podejmujesz działania i wdrażasz taktyki marketingowe. Ale nie jesteś do końca zadowolony z osiąganych efektów. Powinieneś pomyśleć o współpracy z doświadczoną agencją marketingu internetowego.

21.10.2021

Panuje przekonanie, że SMS marketing zarezerwowany jest przede wszystkim dla B2C. Tymczasem sprawdza się również w przypadku B2B. To doskonałe narzędzie przeznaczone do generowania leadów. Mimo, iż przez wielu postrzegane jest jako przeżytek, w dalszym ciągu poprawia wyniki współczesnych przedsiębiorstw.

17.09.2021

Biznes przeniósł się już na stałe do sieci internetowej. E-sprzedaż odbywa się dzięki coraz to nowszym kanałom sprzedaży. Aktualnie nie ogranicza się wyłącznie do wyspecjalizowanych sklepów internetowych i stron WWW. Obejmuje również inne kanały, które? O tym poniżej.