Zgodnie z polityką plików cookies, wykorzystujemy je do poprawnego działania strony internetowej oraz ulepszania jej funkcjonalności. Istnieje możliwość zablokowania lub usunięcia już zainstalowanych plików cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej, jednak może to spowodować ograniczenia niektórych funkcjonalności strony.

Artykuły

26.04.2022

Wakacje, czyli martwy sezon. Nie muszą być zbędne w przedsiębiorstwie. W tym artykule przedstawimy Ci kilka sprawdzonych pomysłów na produktywne wykorzystanie wakacji. Dzięki wprowadzeniu ich w życie, Twoje przedsiębiorstwo ruszy z kopyta i zacznie generować zysk.

29.03.2022

Działania firm koncentrują się wokół leadów sprzedażowych. Generowanie leadów B2B nigdy nie było prostsze. Poniżej przedstawiamy Ci kilka najlepszych sposobów, dzięki którym z powodzeniem zwiększysz liczbę generowanych leadów.

 

22.02.2022

W lead marketingu chodzi o podejmowanie przez firmy czynności zmierzających do pozyskania kontaktu do leadów, czyli potencjalnych klientów. Aktualnie lead marketing odgrywa decydującą rolę w rozwoju przedsiębiorstw.

31.01.2022

Prowadzenie bloga to doskonałe narzędzie marketingu internetowego. Doskonale sprawdza się w branży fotowoltaicznej, jednak wiele firm rezygnuje z jego prowadzenia. Jeśli nie wiesz, jak stworzyć bloga, który będzie generował zyski, przeczytaj dokładnie poniższy artykuł.

23.12.2021

Słyszałeś, że blogi idealnie nadają się do generowania leadów. Stworzyłeś bloga, wrzucasz na niego jakieś teksty i … nic! Brak konkretnych efektów. Zastanawiasz się dlaczego. Podpowiadamy: z pewnością coś robisz źle. Poniżej przedstawiamy 10 genialnych, sprawdzonych i przede wszystkim skutecznych rad, na temat blogowania i lead generation.

26.11.2021

Zatrudniasz pracowników. Masz własny dział marketingu. Być może samodzielnie podejmujesz działania i wdrażasz taktyki marketingowe. Ale nie jesteś do końca zadowolony z osiąganych efektów. Powinieneś pomyśleć o współpracy z doświadczoną agencją marketingu internetowego.

21.10.2021

Panuje przekonanie, że SMS marketing zarezerwowany jest przede wszystkim dla B2C. Tymczasem sprawdza się również w przypadku B2B. To doskonałe narzędzie przeznaczone do generowania leadów. Mimo, iż przez wielu postrzegane jest jako przeżytek, w dalszym ciągu poprawia wyniki współczesnych przedsiębiorstw.

17.09.2021

Biznes przeniósł się już na stałe do sieci internetowej. E-sprzedaż odbywa się dzięki coraz to nowszym kanałom sprzedaży. Aktualnie nie ogranicza się wyłącznie do wyspecjalizowanych sklepów internetowych i stron WWW. Obejmuje również inne kanały, które? O tym poniżej.

31.08.2021

Blogowanie może wpłynąć pozytywnie na generowanie leadów. Dla potencjalnych klientów blog będzie źródłem wiedzy i inspiracji, a dla Ciebie sposobem na pozyskiwanie leadów. Jak tego dokonać? W artykule przedstawiamy najważniejsze informacje na temat wykorzystywania blogów firmowych w lead generation.

31.07.2021

Generowanie leadów nie jest prostym zadaniem. Coś o tym wiesz. Niby działasz, ale efekty nie są wystarczająco zadowalające. Pozyskujesz leady, ale nie podejmują decyzji zakupowych. Myślisz o tym, co robisz źle. Co możesz zmienić. W czym może tkwić problem? Podpowiadamy. Chodzi o lead nurturing.