Zgodnie z polityką plików cookies, wykorzystujemy je do poprawnego działania strony internetowej oraz ulepszania jej funkcjonalności. Istnieje możliwość zablokowania lub usunięcia już zainstalowanych plików cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej, jednak może to spowodować ograniczenia niektórych funkcjonalności strony.

Artykuły

30.06.2021

Blogi internetowe cieszą się coraz większą popularnością. Stanowią specyficzny rodzaj platformy komunikowania się. To idealne rozwiązanie zarówno dla firmy, jak i sklepu internetowego, a także dla osoby indywidualnej. Lista zalet blogowania jest wyjątkowo długa. Jeśli jeszcze nie masz swojego bloga, a chcesz odnieść zawodowy sukces, koniecznie zapoznaj się z tym artykułem.

31.05.2021

Prezesi największych firm świata są prezentowani jako prokrastynatorzy. W tym artykule znajdziesz odpowiedź jak przejść z prokrascynacji do produktywności.

30.04.2021

Cold calling nie jest wbrew pozorom przestarzałą metodą generowania leadów. W dalszym ciągu jest to skuteczny sposób zwiększania sprzedaży. Aby jednak przynosił spodziewane rezultaty, konieczne jest stosowanie się do kilku cennych rad. Poniżej przedstawiamy 6 istotnych wskazówek, które warto uwzględnić podczas wykonywania telefonów. Zastosuj je, a zwiększysz swoją  sprzedaż w sektorze B2B!

31.03.2021

Dużo się mówi w ostatnich latach o generowaniu leadów i znaczeniu Facebooka w rozwoju firmy. Facebook to nie tylko narzędzie służące do generowania leadów B2C. Generowanie leadów B2B na Facebooku nie jest niewykonalne. Poniżej przedstawiamy kilka cennych wskazówek na temat tego, w jaki sposób generować leady B2B za pomocą najpopularniejszego na świecie serwisu społecznościowego.

29.01.2021

Z roku na rok coraz większą rolę odgrywa lead generation. Pozyskiwanie leadów wpływa na wyniki finansowe firm, dlatego coraz więcej przedsiębiorstw intensyfikuje swoje działania marketingowe w kierunku generowania leadów. Firmy dwoją się i troją, żeby działania podejmowane w ramach lead generation były skuteczne. Tymczasem statystyki mogą być mimo wszystko zaskakujące...

22.12.2020

Tylko 3 kroki dzielą firmy od poprawy jakości leadów B2B. Współpraca z działem sprzedaży, poprawa kierowania oraz wykorzystanie odpowiednich kwalifikatorów stanowią klucz do sukcesu. Wszystko to wpływa w istotny sposób na skuteczność podejmowanych działań marketingowych.

30.11.2020

Sprzedaż klientom B2B jest wymagająca, ponieważ kupujący klienci biznesowi wolą samodzielnie pozyskiwać informacje na temat potrzebnej usługi lub produktu i wybierać najlepsze dla siebie oferty bez presji ze strony sprzedawcy. Sztuką w pozyskiwaniu klienta B2B jest rozumienie tej tendencji i wykorzystanie jej minusów. Ogrom informacji dostępnych w sieci, konieczność trudnej selekcji wartościowych danych od nic nie wnoszących treści to zdecydowany minus samodzielnego poszukiwania właściwych rozwiązań, co w przypadku klientów biznesowych dodatkowo zabiera im cenny czas. Należy więc się zastanowić, jak można pomóc klientom B2B w dotarciu do konkretnej oferty i podjęciu korzystnej, przemyślanej decyzji o transakcji szanując jego przestrzeń i czas, nie wywierając nacisku, ale też reagując skutecznie, we właściwym czasie na potrzeby klienta. Brzmi zawile albo zbyt ogólnie? Przejdźmy więc do konkretów.

07.08.2020

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych nie jest najłatwiejszym zadaniem w obszarze marketingu, a w przypadku produktów i usług kierowanych do sektora biznesowego niezbędne jest umiejętne opracowanie strategii, która pomoże zdobyć zaufanie klientów. Od czego warto zacząć skuteczne pozyskiwanie leadów B2B?

25.06.2020

Remarketing to forma marketingu cyfrowego, która polega na podążaniu reklamy za osobami w przeszłości wykazującymi zainteresowania firmą lub marką np. poprzez przeglądanie strony sklepu. Oznacza to, że reklama wyświetla się tym użytkownikom, którzy odwiedzili już daną stronę, ale nie dokonali transakcji. Zastanówmy się, kiedy warto wdrażać działania remarketingowe?

15.06.2020

W przypadku pozyskiwania leadów B2B szczególnie ważny jest wartościowy content, ale także budowanie pozycji eksperta, widoczność w wyszukiwarkach czy podejmowanie odpowiednich współprac. Od czego zacząć i co konkretnie należy zrobić, aby zwiększyć szanse na pozyskiwanie cennych leadów? Przede wszystkim nie działać w ciemno. Opracowana strategia generowania leadów B2B pomoże zapewnić lepsze, bardziej wykwalifikowane kontakty i przyszłościowe współprace, a także zaoszczędzi czas oraz pieniądze, dzięki spójnemu kierowaniu zasobów na ustalone wcześniej obszary, realizację celów i wykorzystywanie konkretnych technik. Wśród nich powinny znaleźć się te trzy skuteczne metody pozyskiwania leadów B2B.